Customer expectations continuously change so companies must adapt if they do not want to fall behind. You can join all the people who come together to learn, develop, build contacts and share knowledge at CONTACT. Let’s take a look together at where customer service trends are developing worldwide, what HR processes, digital innovations and marketing tools are available. With much more focus on the HR field this year we support organisations to prepare in developing customer service processes. At CONTACT 2019 you will get an insight to the operations of the leading organisations in Hungary and worldwide. Innovative approaches, effective customer service system, new answers to the technical and human challenges of our times. Let’ learn more about technologies and tools available to achieve really special customer experience. All decision-makers are welcome to our conference who are involved in the questions of customer care, customer service and customer access in their organisation or company. You may return home with new contacts, useful knowledge and strategic advice from CONTACT which will certainly facilitate the operation of your company.
A konferencia házigazdái: Osztrozics Dóra és Rózsás Ábel
Avagy mit jelent, hogy legjobb munkahely? Milyen munkahelyet választanak a fiatalok?
Bencze Róbert, a PWC Magyarország People&Organisation csoport igazgatójaKerekasztal beszélgetés. Moderátor: Berze Márton, a Kreatív Kontroll operatív vezetője.
Őri-Mazurek Marianna, Alcoa Shared Services Hungary Kft., HR Business Partner & Communications - Kovács Ágnes, Managing Partner, az AZ Source Efficiency International képviselője - Juhász Csongor, a Prohuman ügyvezetőjeA Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozatának közreműködésével
Best Practice Ideas from Around the World
KEYNOTE SPEAKER • Raj Wadhwani, a ContactCenterWorld.com elnökeKutatási körkép a magyarok ügyintézési szokásairól
Horváth Gergely, a Comnica Kft. üzletfejlesztési igazgatója• HR Színház – Dr. Szemelyácz János és a Tandem Színház • CX Koktélbár – Házigazda: Comnica • Döntéshozatali játékterem – Házigazda: Bobák Szilvia
Napindító, vitaindító, spontán “előadás” némi humorral
Bognár Péter, ügyfélszolgálati szakértő és Kovács Josee, vezető tanácsadó, coach, Unicus Konzultációs és Tanácsadó IrodaHow can Artificial Intelligence help you manage the complexity of the customer journey in the new omnichannel world? The eye opening presentation will focus on real life use cases from industry leaders and technology you can buy today not in 20 years.
KEYNOTE SPEAKER • Luc Francis Jacobs, a Nixxis CEO-jaA mai világban mindenki mindent azonnal akar elérni. Aki panaszkodik, az választ vár, aki válaszol, az reakciókat, a menedzsment pedig riportokat a beosztottaktól és így tovább. Ez a helyzet a HR területén is, sajnos sokszor hosszú folyamatot vesz igénybe egy-egy alkalmazott beléptetése. Fontos, hogy mire egy új kolléga megérkezik, avagy pozícióváltás történik vállalaton belül, minden készen legyen számára és kezdhesse is a munkát.
Tóth Béla, a Global Union Kft. solution managereÜgyfélkapcsolati munkák a sport szemüvegén keresztül. Kapcsolatok, hatások, előnyök.
Nyerges Ágnes, az Antenna Hungária Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójaHunguest Hotel Bál Resort**** offers pampering recreation all year due to its excellent services and unique location. The Hotel is found in the heart of Balatonalmádi in an ancient park only 200 metres from Lake Balaton where you can walk across a bridge. “Comfort and pampering above all” is their motto. The air conditioned rooms and suites of the hotel with their fantastic view and marvellous environment perfectly represent these values. Each room is equipped with a TV set, safe, minibar and has Wi-Fi connection.
Hunguest Hotel Bál Resort**** Balatonalmádi, Bajcsy-Zsilinszky u. 14.
FURTHER INFORMATIONWould you like to support the conference?
Introduce yourself and your company to the event’s guests: customer service representatives!
Become one of our sponsors, speakers, exhibitors or collaborating partners and purchase your conference ticket with a significant discount!
Ask your colleague about the conditions:
dr. Sikó-Vlajk Viktória
– siko.viktoria@goodevent.hu,
+36 20 236 2715
We will be glad to answer any questions you may have. Please contact us here: info@contactconferences.com