Töltés...

CONTACT – Customer Service and HR Conference

6 – 8 November 2019 – Balatonalmádi, Hunguest Hotel Bál Resort****

Introduction

Customer expectations continuously change so companies must adapt if they do not want to fall behind. You can join all the people who come together to learn, develop, build contacts and share knowledge at CONTACT. Let’s take a look together at where customer service trends are developing worldwide, what HR processes, digital innovations and marketing tools are available. With much more focus on the HR field this year we support organisations to prepare in developing customer service processes. At CONTACT 2019 you will get an insight to the operations of the leading organisations in Hungary and worldwide. Innovative approaches, effective customer service system, new answers to the technical and human challenges of our times. Let’ learn more about technologies and tools available to achieve really special customer experience. All decision-makers are welcome to our conference who are involved in the questions of customer care, customer service and customer access in their organisation or company. You may return home with new contacts, useful knowledge and strategic advice from CONTACT which will certainly facilitate the operation of your company.

Presenters

Daniel Ord

November 6. (szerda)
• 14.20 – 14.50
Customer Experience Trends. What kind of experience does your Contact Centre deliver?

Daniel Ord

a Omnitouch International tulajdonos, alapítója

Raj Wadhwani

November 7. (csütörtök)
• 14.00 – 14.30
Improve your Centre! Best Practice Ideas from Around the World

Raj Wadhwani

a ContactCenterWorld.com elnöke

Litkai Gergely

November 7. (csütörtök)
• 11.40 – 12.15
Az ügyfélélmény megeszi a lelket

Litkai Gergely

a Dumaszínház vezetője, főszerkesztő, Business író, konferanszié, forgatókönyvíró

Gundel Takács Gábor

November 8. (péntek)
• 9.45 – 10.15
A közösen megélt sikerek ereje

Gundel Takács Gábor

Luc Francis Jacobs

November 8. (péntek)
• 10.45 – 11.15
A realistic view on where is the technology when it comes to “AI and Omnichannel"

Luc Francis Jacobs

a Nixxis CEO-ja

Matthew Lambert

November 7. (csütörtök)
• 9.45 – 10.05
Service Cloud, the Customer Experience & Digital Engagement Platform

Matthew Lambert

Channel Director | Global Alliances | Middle East & Africa, Salesforce

Kamila Pacova

November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform

Kamila Pacova

Advisory IT System Engineer, Lenovo Slovakia - EMEA Digital Transformation

Bencze Róbert

November 6. (szerda)
• 14.50 – 15.10
Y, Z generáció mint munkahely fogyasztó

Bencze Róbert

a PWC Magyarország People&Organisation csoport igazgatója

Sepp Norbert

November 6. (szerda)
• 15.10 – 15.30
AI mint az ügyfélszolgálatos személyes asszisztense

Sepp Norbert

tanácsadó, IBM Magyarország

Pethő Anikó

November 7. (csütörtök)
• 10.55 – 11.10
A képesség alapú toborzásé a jövő!

Pethő Anikó

az Aarenson Consulting tulajdonosa

Málhai Péter

November 7. (csütörtök)
• 10.05 – 10.25
Felhőtlenül a felhőben: CC és CRM integráció a gyakorlatban

Málhai Péter

üzletfejlesztési vezető, VCC Live Group Zrt.

Horváth Gergely

November 7. (csütörtök)
• 14.30 - 14.50
Az ügyfelek inkább havat lapátolnának

Horváth Gergely

üzletfejlesztési igazgató, Comnica Kft.

Kiss Kálmán

November 7. (csütörtök)
• 12.55 - 13.15
Válaszok a fluktuációs kihívásokra

Kiss Kálmán

Head of CSC (Magyarország, Románia) Provident Pénzügyi Zrt.

Bortnyák Adorján

November 7. (csütörtök)
• 12.35 - 12.55
Mikor robot, mikor ember?

Bortnyák Adorján

cégvezető, Geomant-Algotech Zrt.

Kövesdán Gyula

November 7. (csütörtök)
• 12.15 – 12.35
A mobilod sorban áll helyetted – forradalom az ügyfélhívásban és -kiszolgálásban

Kövesdán Gyula

a Linistry Zrt. alapítója

Szecskó Mónika

November 8. (péntek)
• 10.25 - 10.45
Rendhagyó toborzási eszközök - a munkaerőhiány megoldása „out of the box"

Szecskó Mónika

a Prohuman 2004 Kft. recruitment managere

Folláth Csaba

November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform

Folláth Csaba

Ügyvezető Igazgató, Attention CRM Consulting

Tóth Imre

November 6. (szerda)
• 17.10 – 17.30
„Csatornacunami” – avagy hogyan kerüljük el a káoszt, és növeljük az ügyfélélményt

Tóth Imre

a Grepton Zrt. projektvezetője

Forró Krisztina

November 8. (péntek)
• 12.25 - 12.45
Fókuszban az operátorok. Egy közösség ereje az ügyfélszolgálati kihívások tengerében.

Forró Krisztina

ügyvezető, Call To Action Hungary Kft.

Szabados Attila

November 6. (szerda)
• 16.15 - 16.35
Hogyan varrjuk a folyamatosan változó gombhoz a kabátot? Ügyfélközpontú szervezetfejlesztési kihívások egy IT-s cég életében

Szabados Attila

ügyvezető, ALEF Distribution HU Kft.

Bobák Szilvia

November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
Döntéshozatali játékterem

Bobák Szilvia

Accelium tréner és coach

Bayrak Yusuf

November 7. (csütörtök)
• 10.25 – 10.40
Z gen mint innovátor

Bayrak Yusuf

Bot UX Designer, RoboRobo

Nyerges Ágnes

November 8. (péntek)
• 12.05 – 12.25
Sportolok, tehát vagyok! A sport relevanciája korunk munkaerő piacán

Nyerges Ágnes

ügyfélkapcsolati igazgató, Antenna Hungária Zrt.

Berze Márton

November 6. (szerda)
• 17.50 - 18.10
Ügyfélszolgálat és sales - kéz a kézben

Berze Márton

operatív igazgató, Kreatív Kontroll

Uzoni Dávid

November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!

Uzoni Dávid

az EcoHills Kft. tulajdonosa

Ozsváth László

November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!

Ozsváth László

üzleti IT elemző, NKM Nemzeti Közművek Zrt.

Kovács Josee

November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral

Kovács Josee

vezető tanácsadó, coach Unicus Konzultációs és Tanácsadó Iroda.

Bognár Péter

November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral

Bognár Péter

ügyfélszolgálati szakértő

Őri-Mazurek Marianna

November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?

Őri-Mazurek Marianna

HR Business Partner & Communications, Alcoa Shared Services Hungary Kft.

Kovács Ágnes

November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?

Kovács Ágnes

Managing Partner, az AZ Source Efficiency International képviselője

Csáky László

November 6. (szerda)
• 15.30 – 15.45
Jégkorszak a vezetőfejlesztésben, avagy szenior vezetők- valós- fejlesztési lehetőségei

Csáky László

coach, tréner

Dr. Szemelyácz János

November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
HR-Színház

Dr. Szemelyácz János

pszichiáter-addiktológus-pszichoterapeuta

Juhász Csongor

Juhász Csongor

ügyvezető, Prohuman

Rosta Péter

Rosta Péter

ügyvezető igazgató, RPlus Consulting Kft.

Programs

Venue

Hunguest Hotel Bál Resort**** offers pampering recreation all year due to its excellent services and unique location. The Hotel is found in the heart of Balatonalmádi in an ancient park only 200 metres from Lake Balaton where you can walk across a bridge. “Comfort and pampering above all” is their motto. The air conditioned rooms and suites of the hotel with their fantastic view and marvellous environment perfectly represent these values. Each room is equipped with a TV set, safe, minibar and has Wi-Fi connection.

Hunguest Hotel Bál Resort**** Balatonalmádi, Bajcsy-Zsilinszky u. 14.

FURTHER INFORMATION

Partners

Rendező

Társrendező

Szakmai Grémium

Aranytámogatók

Ezüsttámogatók

Bronztámogatók

Kiállítók

Előadó partnerek

Would you like to support the conference?

Introduce yourself and your company to the event’s guests: customer service representatives!

Become one of our sponsors, speakers, exhibitors or collaborating partners and purchase your conference ticket with a significant discount!

Ask your colleague about the conditions:
dr. Sikó-Vlajk Viktória – siko.viktoria@goodevent.hu, +36 20 236 2715

Contact

We will be glad to answer any questions you may have. Please contact us here: info@contactconferences.com

info@contactconferences.com

+36 20 236 2715



General Terms and Conditions
Privacy Policy
Imprint