Töltés...

CONTACT Ügyfélszolgálati és HR-Konferencia

2019. november 6-8. – Balatonalmádi, Hunguest Hotel Bál Resort****

 

bevezető

A CONTACT nem csak egy rendezvény. Egy híd, amely összeköti azokat, akik a minőségi ügyfélkapcsolatokért dolgoznak nap mint nap. Összefogja az ügyfélkérdésben érintetteket: szakmát, szolgáltatókat és mindenkit, akinek ügyfelei vannak. Résztvevőink segítségünkkel képezik magukat, szakmai kapcsolatokat építenek, tanulnak egymástól és innovátorként előremozdítják a piacot. Nem csak beszélünk róla, de együtt építjük a jövő ügyfélszolgálatait. Ez a küldetésünk. Mi abban hiszünk, hogy a változásra és az újra való igény visz minket előre. Az előző évek konferenciáira építve, de új néven, új formában, bővebb tematikával, nemzetközi cégek részvételével térünk vissza 2019-ben. ELJÖTT AZ ALKALMAZKODÁS IDEJE. Minden cég maga dönti el, hogy csak beletörődik a változásokba és sodródik az árral, vagy rugalmasan alkalmazkodik és tudatosan építi fel ügyfélbarát ügyfélszolgálatát. A minél sikeresebb alkalmazkodáshoz ad eszközöket és tanácsokat eseményünk, a CONTACT. A konferencia koncepcióját és programját egy szakmai grémium felügyeli. Tagjainak sokéves tapasztalata a garancia arra, hogy a CONTACT célja megvalósuljon. Kik ők? Ide kattintva megtudhatja! Előadások, szemináriumok és vitaindító kerekasztalok segítségével keressük az – akár rendhagyó – válaszokat a legfontosabb ügyfélszolgálati és HR-kérdésekre, megoldást az általános vezetői problémákra.

Kövesd Facebook oldalunk, ahol naprakész információkat osztunk meg a CONTACT-ról.

Előadók

Daniel Ord

November 6. (szerda)
• 14.20 – 14.50
Customer Experience Trends. What kind of experience does your Contact Centre deliver?

Daniel Ord

a Omnitouch International tulajdonos, alapítója

Raj Wadhwani

November 7. (csütörtök)
• 14.00 – 14.30
Improve your Centre! Best Practice Ideas from Around the World

Raj Wadhwani

a ContactCenterWorld.com elnöke

Litkai Gergely

November 7. (csütörtök)
• 11.40 – 12.15
Az ügyfélélmény megeszi a lelket

Litkai Gergely

a Dumaszínház vezetője, főszerkesztő, Business író, konferanszié, forgatókönyvíró

Gundel Takács Gábor

November 8. (péntek)
• 9.45 – 10.15
A közösen megélt sikerek ereje

Gundel Takács Gábor

Luc Francis Jacobs

November 8. (péntek)
• 10.45 – 11.15
A realistic view on where is the technology when it comes to “AI and Omnichannel"

Luc Francis Jacobs

a Nixxis CEO-ja

Matthew Lambert

November 7. (csütörtök)
• 9.45 – 10.05
Service Cloud, the Customer Experience & Digital Engagement Platform

Matthew Lambert

Channel Director | Global Alliances | Middle East & Africa, Salesforce

Kamila Pacova

November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform

Kamila Pacova

Advisory IT System Engineer, Lenovo Slovakia - EMEA Digital Transformation

Bencze Róbert

November 6. (szerda)
• 14.50 – 15.10
Y, Z generáció mint munkahely fogyasztó

Bencze Róbert

a PWC Magyarország People&Organisation csoport igazgatója

Sepp Norbert

November 6. (szerda)
• 15.10 – 15.30
AI mint az ügyfélszolgálatos személyes asszisztense

Sepp Norbert

tanácsadó, IBM Magyarország

Pethő Anikó

November 7. (csütörtök)
• 10.55 – 11.10
A képesség alapú toborzásé a jövő!

Pethő Anikó

az Aarenson Consulting tulajdonosa

Málhai Péter

November 7. (csütörtök)
• 10.05 – 10.25
Felhőtlenül a felhőben: CC és CRM integráció a gyakorlatban

Málhai Péter

üzletfejlesztési vezető, VCC Live Group Zrt.

Horváth Gergely

November 7. (csütörtök)
• 14.30 - 14.50
Az ügyfelek inkább havat lapátolnának

Horváth Gergely

üzletfejlesztési igazgató, Comnica Kft.

Kiss Kálmán

November 7. (csütörtök)
• 12.55 - 13.15
Válaszok a fluktuációs kihívásokra

Kiss Kálmán

Head of CSC (Magyarország, Románia) Provident Pénzügyi Zrt.

Bortnyák Adorján

November 7. (csütörtök)
• 12.35 - 12.55
Mikor robot, mikor ember?

Bortnyák Adorján

cégvezető, Geomant-Algotech Zrt.

Kövesdán Gyula

November 7. (csütörtök)
• 12.15 – 12.35
A mobilod sorban áll helyetted – forradalom az ügyfélhívásban és -kiszolgálásban

Kövesdán Gyula

a Linistry Zrt. alapítója

Szecskó Mónika

November 8. (péntek)
• 10.25 - 10.45
Rendhagyó toborzási eszközök - a munkaerőhiány megoldása „out of the box"

Szecskó Mónika

a Prohuman 2004 Kft. recruitment managere

Folláth Csaba

November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform

Folláth Csaba

Ügyvezető Igazgató, Attention CRM Consulting

Tóth Imre

November 6. (szerda)
• 17.10 – 17.30
„Csatornacunami” – avagy hogyan kerüljük el a káoszt, és növeljük az ügyfélélményt

Tóth Imre

a Grepton Zrt. projektvezetője

Forró Krisztina

November 8. (péntek)
• 12.25 - 12.45
Fókuszban az operátorok. Egy közösség ereje az ügyfélszolgálati kihívások tengerében.

Forró Krisztina

ügyvezető, Call To Action Hungary Kft.

Szabados Attila

November 6. (szerda)
• 16.15 - 16.35
Hogyan varrjuk a folyamatosan változó gombhoz a kabátot? Ügyfélközpontú szervezetfejlesztési kihívások egy IT-s cég életében

Szabados Attila

ügyvezető, ALEF Distribution HU Kft.

Bobák Szilvia

November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
Döntéshozatali játékterem

Bobák Szilvia

Accelium tréner és coach

Bayrak Yusuf

November 7. (csütörtök)
• 10.25 – 10.40
Z gen mint innovátor

Bayrak Yusuf

Bot UX Designer, RoboRobo

Nyerges Ágnes

November 8. (péntek)
• 12.05 – 12.25
Sportolok, tehát vagyok! A sport relevanciája korunk munkaerő piacán

Nyerges Ágnes

ügyfélkapcsolati igazgató, Antenna Hungária Zrt.

Berze Márton

November 6. (szerda)
• 17.50 - 18.10
Ügyfélszolgálat és sales - kéz a kézben

Berze Márton

operatív igazgató, Kreatív Kontroll

Uzoni Dávid

November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!

Uzoni Dávid

az EcoHills Kft. tulajdonosa

Ozsváth László

November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!

Ozsváth László

üzleti IT elemző, NKM Nemzeti Közművek Zrt.

Kovács Josee

November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral

Kovács Josee

vezető tanácsadó, coach Unicus Konzultációs és Tanácsadó Iroda.

Bognár Péter

November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral

Bognár Péter

ügyfélszolgálati szakértő

Őri-Mazurek Marianna

November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?

Őri-Mazurek Marianna

HR Business Partner & Communications, Alcoa Shared Services Hungary Kft.

Kovács Ágnes

November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?

Kovács Ágnes

Managing Partner, az AZ Source Efficiency International képviselője

Csáky László

November 6. (szerda)
• 15.30 – 15.45
Jégkorszak a vezetőfejlesztésben, avagy szenior vezetők- valós- fejlesztési lehetőségei

Csáky László

coach, tréner

Dr. Szemelyácz János

November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
HR-Színház

Dr. Szemelyácz János

pszichiáter-addiktológus-pszichoterapeuta

Juhász Csongor

Juhász Csongor

ügyvezető, Prohuman

Rosta Péter

Rosta Péter

ügyvezető igazgató, RPlus Consulting Kft.

Programok

helyszín

A Hunguest Hotel Bál Resort**** egész évben kényeztető pihenést nyújt kitűnő szolgáltatásai és páratlan fekvése okán. A szálloda Balatonalmádi szívében, egy ősparkban található, mindössze 200 méterre a Balatontól, ahová egy hídon keresztül vezet az út. "Kényelem és kényeztetés mindenek felett" a mottójuk. A hotel légkondicionált szobái és lakosztályai teljes mértékben képviselik ezeket az értékeket, melyekhez fantasztikus kilátás és csodás környezet párosul. Minden szoba tv-vel, szobaszéffel, minibárral felszerelt és WIFI kapcsolattal rendelkezik.

Hunguest Hotel Bál Resort**** Balatonalmádi, Bajcsy-Zsilinszky u. 14.

további információ

partnerek

Rendező

Társrendező

Szakmai Grémium

Aranytámogatók

Ezüsttámogatók

Bronztámogatók

Kiállítók

Előadó partnerek

Szívesen lenne a konferencia támogatója?

Mutatkozzon be cégével az esemény vendégei, az ügyfélszakma képviselői előtt!

Legyen támogatónk, előadónk, kiállítónk, együttműködő partnerünk és váltsa meg konferenciajegyét jelentős kedvezménnyel!

Érdeklődjön kollégánknál a feltételekről:
dr. Sikó-Vlajk Viktória – siko.viktoria@goodevent.hu, +36 20 236 2715

kapcsolat

Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal. Kollégáink várják érdeklődését!

info@contactconferences.com

+36 20 236 2715



ASZF
Adatkezelési nyilatkozat
Impresszum