Sietünk. Minden változik, fejlődik. Ügyfeleink vannak. Közben mi magunk is ügyfelek vagyunk az élet minden területén. Egyre gyorsabban kell reagálnunk, tanulunk minden nap. Loholunk a trendek után, gépiesítünk, technológiai újítások visznek előre, időt spórolunk, viszont egyre több dolgot csinálunk, és egyre többet is várunk el. Közben pedig elvész az ember… pedig jól tudjuk, nem szabad a személytelenség csapdájába esnünk, motiválnunk kell a kollégákat, meg kell felelni, élményt kell adni az ügyfeleknek.
Meg kell állnunk időről időre lendületet venni, tanulni másoktól, vagy épp kicsit távolabbról nézni a szervezetünkre, és meglátni a fejlődési lehetőségeket.
Inspirációra hívjuk az ügyfélszolgálati szakmát, szakértőket, illetve azon cégek képviselőit, akiknek fontos az ügyfelek magas szintű kiszolgálása.
Hisz mindannyian érintettek vagyunk a témában.
2018 aktualitásait felsorolni is nehéz, a tizennegyedik éve visszatérő, háromnapos konferencia programját a sokszínűség, a gondolatébresztés, kicsit a meghökkentés és a figyelemfelkeltés jegyében állítjuk össze… és nem feledkezünk meg az élményekről sem!
A Kormányzati Ügyfélvonal és ami mögötte van
Fazekas Csaba, a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. ágazati igazgatójaA GDPR bevezetésének első tapasztalatai a hatóság szemszögéből.
Dr. Balogh Gyöngyi, a NAIH Adatvédelmi Főosztály vezetőjeProblémák, kihívások, irányok, jövőkép, nemzetközi trendek
Fülöp Anita, a Call To Action Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosaEredmények, statisztikák, jövőkép – nemzetközi összehasonlítás
Kovácsházy Dénes, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség elnökségi tagjaNemzetközi bejelentkezések, majd kerekasztal. A beszélgetés résztvevői:
Málhai Péter , a VCC Live Group Zrt. üzletfejlesztési vezetője, Kádár Judit, a PROHUMAN 2004 Kft. közvetítési üzletágvezetője, Kis Annamária, az Intrum Justitia Zrt. üzletfejlesztési és értékesítési igazgatójaA Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozatának közreműködésével … majd James Bond Night DJ, roulette, blackjack, backgammon, koktélok
Dress Code: FormalVitaindító, spontán „előadás” némi humorral.
Bognár Péter ügyfélszolgálati szakértő, Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója és Pepper, a robot.Gyakorlati példák a szervezeti kultúra megerősítésére
Draskovits Dóra, a HR Partner Consulting Kft. senior HR és szervezetfejlesztési tanácsadójaAz érzelmi intelligencia fontossága a gyakorlatban.
Dr. Horváth-Szladek Zoltán, az Intrum Justitia Zrt. operációs igazgatójaÜgyfélszolgálatokat támogató digitális érintőképernyős megoldások.
Őri Endre, az AISS Technologies Kft. ügyvezető igazgatójaA Regionális Viziközműtársaságok óriási projektmunkája a fővállalkozó és az alvállalkozó szemszögéből.
Bársony Ágnes, a DXC Technology Magyarország Kft. vezető tanácsadója és Danyi József, a HW Stúdió Kft. ügyvezetőjeMi az okuk? Hogyan előzhetjük meg őket? Mit tehetünk, ha mégis bekövetkezett?
Nyerges Ágnes, az Antenna Hungária Zrt. ügyfélkapcsolati osztályvezetőjeMindent a Lego® Serious Play® (LSP®)-ről.
Epresi Dóra LSP® tréner, coach, HR szakértőKerekasztal beszélgetés, moderátor: Osztrozics Dóra • Résztvevők:
Hlatky-Schlichter Hubert, a Babel, a KIOSK és a Terasz tulajdonosa Jókuti András, „Világevő”, gasztroblogger, Mogyorósi Tamás, a Food Maffia tulajdonosa◦ Bodri Pincészet – Szekszárd ◦ Dubicz Borászat – Mátra ◦ Gere&Schubert – Villány ◦ Harsányi Pincészet – Tokaj ◦ Jammertal Borbirtok – Villány ◦ Katona Borház – Dél-Balaton ◦ Káli Kövek Borászat – Észak-Balaton ◦ Szivek Pince – Neszmély ◦ Tornai Pincészet – Somló ◦ Varsányi Pincészet – Eger
• DJ • meglepetések • Dress code: Smart casualHogyan lesz sokoldalú és okos ügyfélkapcsolati megoldás egy negyedévszázados technológiából? Mit tud a SmartSMS, és miért fektetnek bele a világ legnagyobb vállalatai? Milyen nemzetközi trendek alakítják a fejlődését és mire használja pl. a Wizzair az ügyfélkapcsolatokban? Hallottál már az RCS-ről, sz SMS továbbfejlesztett változatáról? Interaktív előadás sok-sok SMS-sel, valósidejű kérdőívkiértékeléssel, és legorakétával.
Horváth Gergely, a Comnica Kft. COO-jaA technológia ma már leveszi a vállunkról a mindennapok apró kihívásait: megtalálja a leggyorsabb útvonalat a munkába jutáshoz, érdekes filmeket javasol, megtalálja a legjobb repülőjegyet a következő külföldi konferenciára vagy szöveganalitikával megmondja melyik étterembe menjünk Torkos Csütörtökön. Az algoritmusok azonban ennél sokkal többre is képesek: képzeljünk el egy robotizált ügyfélszolgálatot, amely növeli a hatékonyságot és az ügyfél elégedettséget!
Körmendi György, a Clementine ügyvezetőjeBeszélgetés moderátorral.
Jakupcsek Gabriella és Fenyő IvánAkik már biztos, hogy ott lesznek a konferencián: Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., Antenna Hungária Zrt., AQUA Szolgáltató Kft., Bácsvíz Zrt., Bankráció Kft., BKÜ Zrt., Bodri Pincészet, BorsodChem Zrt., Budapesti Elektromos Művek Nyrt., CEWE Magyarország Kft., Chatler.ai Kft., Comnica Kft, Crome Communication Kft., Digitális Jólét Nonprofit Kft., ELMŰ Hálózati Kft., ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft., FŐTÁV Zrt., Fővárosi Vízművek Zrt., Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Geomant-Algotech Zrt., Gere&Schubert – Csillagvölgy Pincészet Kft., GIRO Zrt.,Goodwill Consulting Kft., Harsányi Pincészet , iData Kft., IdomSoft Zrt., ingatlan.com Zrt., Innodox Technologies Zrt., Intrum Justitia Zrt., Jammertal Borbirtok – Wunderlich Kft., Káli Kövek Borászat , Katona Borház, KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület, Lépéselőny Média Kft., Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Magyar Posta Zrt., Microsoft Magyarország, MOL Nyrt, Netlife Consulting, Neuron Szoftver Kft., NKM Áramszolgáltató Zrt., NKM Földgázszolgáltató Zrt., OTP Mobil Kft. (SimplePay), PIREHAB Nonprofit Kft., Profession.hu Kft., Prohuman 2004 Kft., Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft., Provident Pénzügyi Zrt., Quality Call Kft., Szerencsejáték Zrt., Szivek Pince, TCT Group (JobCTRL), Tornai Pincészet , UPC Magyarország Kft., Varsányi Pincészet Kft., VCC Live Group Zrt.
Szívesen lenne a konferencia támogatója?
Mutatkozzon be cégével az esemény vendégei, az ügyfélszakma képviselői előtt!
Legyen támogatónk, előadónk, kiállítónk, együttműködő partnerünk és váltsa meg konferenciajegyét jelentős kedvezménnyel!
Érdeklődjön kollégánknál a feltételekről:
dr. Sikó-Vlajk Viktória
– siko.viktoria@goodevent.hu,
+36 20 236 2715
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal. Kollégáink várják érdeklődését!