Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik ügyfélszolgálati és telesales területen, ahol lépésről-lépésre járta végig a szamárlétrát. Korábban a Studio Modernánál és a Protocall-nál is supervisorként, valamint projekt menedzserként dolgozott, ahol nagy tapasztalatot szerzett az ügyfélszolgálatok fejlesztésében és telesales projektek menedzselésében. 2014 óta a Protocall üzletfejlesztési igazgatója, az ügyfélszolgálati konferencia szervezői és szakmai grémiumának 5 éve tagja, 2019 májusától pedig a megújult CONTACT elnöke. Fontos számára a sport, különösen a saját testsúlyos edzésforma. Az utazás, a zene és a gasztronómia a szenvedélye.
Közel 20 éves ügyfélszolgálati és vezetői háttérrel rendelkezik, számos folyamatracionalizálási és szervezetfejlesztési projekttel a háta mögött az egyik legtapasztaltabb szakember a hazai ügyfélkapcsolati piacon. Hosszú évekig dolgozott közép- és felsővezetői pozíciókban banki, pénzügyi és közmű szektorban. Hosszú évekig segítette a Humán Erőforrás Alapítvány munkáját, mint szakértő tanácsadó és tanár. Társszerzője az Értékesítési kézikönyvnek. 2014-től a Protocall ügyvezető igazgatója. Szenvedélye a futball és a vitorlázás.
A piacvezető HR-szolgáltató Prohuman 2004 Kft. budapesti és Pest megyei régióvezetője. HR-szakemberként az ügyfeleinek igyekszik segítséget nyújtani a fejlődésük, növekedésük, előrehaladásuk érdekében. Korábbi szakmája révén értékes tapasztalatokat gyűjtött marketing területen is, melyet rendkívül jól tud hasznosítani a jelenlegi munkájában, HR-oldalon.
Huba közel 15 éve foglalkozik marketingkommunikációval, online és contentmarketinggel. Dolgozott ügyfél és ügynökségi oldalon, az elmúlt időszakban technológiai márkákat, kulturális projekteket, FMCG kampányokon gondozott. A Comnica marketing vezetőjeként a brand stratégiáért és a cég a marketingkampányaiért felel. Meggyőződése, hogy minden marketing bullshit mélyén ott kuporog egy darabka igazság, akinek csak annyi a bűne, hogy túl nagy büdzsét kapott az üzenet kifejtésére.
Közel két és fél évtizedes szakmai pályafutását autóipari cégeknél kezdte, majd a J. Walter Thompson és a Wunderman reklámügynökségeknél folytatta. 2004-től ügyvezetője a MULTICOM kommunikációs ügynökségnek, melynek ma már tulajdonosa is. Az ügynökség kihelyezett ügyfélszolgálatokat működtet többek között pénzügyi, autós és FMCG területen, saját Contact-Centerrel rendelkezik, emellett adatvezérelt kommunikációs szolgáltatásokat nyújt. 2011 óta a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) elnökségi tagja és a Contact-Center tagozat vezetője.