A CONTACT nem csak egy rendezvény. Egy híd, amely összeköti azokat, akik a minőségi ügyfélkapcsolatokért dolgoznak nap mint nap. Összefogja az ügyfélkérdésben érintetteket: szakmát, szolgáltatókat és mindenkit, akinek ügyfelei vannak. Résztvevőink segítségünkkel képezik magukat, szakmai kapcsolatokat építenek, tanulnak egymástól és innovátorként előremozdítják a piacot. Nem csak beszélünk róla, de együtt építjük a jövő ügyfélszolgálatait. Ez a küldetésünk. Mi abban hiszünk, hogy a változásra és az újra való igény visz minket előre. Az előző évek konferenciáira építve, de új néven, új formában, bővebb tematikával, nemzetközi cégek részvételével térünk vissza 2019-ben. ELJÖTT AZ ALKALMAZKODÁS IDEJE. Minden cég maga dönti el, hogy csak beletörődik a változásokba és sodródik az árral, vagy rugalmasan alkalmazkodik és tudatosan építi fel ügyfélbarát ügyfélszolgálatát. A minél sikeresebb alkalmazkodáshoz ad eszközöket és tanácsokat eseményünk, a CONTACT. A konferencia koncepcióját és programját egy szakmai grémium felügyeli. Tagjainak sokéves tapasztalata a garancia arra, hogy a CONTACT célja megvalósuljon. Kik ők? Ide kattintva megtudhatja! Előadások, szemináriumok és vitaindító kerekasztalok segítségével keressük az – akár rendhagyó – válaszokat a legfontosabb ügyfélszolgálati és HR-kérdésekre, megoldást az általános vezetői problémákra.
Kövesd Facebook oldalunk, ahol naprakész információkat osztunk meg a CONTACT-ról.
November 6. (szerda)
• 14.20 – 14.50
Customer Experience Trends. What kind of experience does your Contact Centre deliver?
November 7. (csütörtök)
• 14.00 – 14.30
Improve your Centre! Best Practice Ideas from Around the World
November 7. (csütörtök)
• 11.40 – 12.15
Az ügyfélélmény megeszi a lelket
November 8. (péntek)
• 9.45 – 10.15
A közösen megélt sikerek ereje
November 8. (péntek)
• 10.45 – 11.15
A realistic view on where is the technology when it comes to “AI and Omnichannel"
November 7. (csütörtök)
• 9.45 – 10.05
Service Cloud, the Customer Experience & Digital Engagement Platform
November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform
November 6. (szerda)
• 14.50 – 15.10
Y, Z generáció mint munkahely fogyasztó
November 6. (szerda)
• 15.10 – 15.30
AI mint az ügyfélszolgálatos személyes asszisztense
November 7. (csütörtök)
• 10.55 – 11.10
A képesség alapú toborzásé a jövő!
November 7. (csütörtök)
• 10.05 – 10.25
Felhőtlenül a felhőben: CC és CRM integráció a gyakorlatban
November 7. (csütörtök)
• 14.30 - 14.50
Az ügyfelek inkább havat lapátolnának
November 7. (csütörtök)
• 12.55 - 13.15
Válaszok a fluktuációs kihívásokra
November 7. (csütörtök)
• 12.35 - 12.55
Mikor robot, mikor ember?
November 7. (csütörtök)
• 12.15 – 12.35
A mobilod sorban áll helyetted – forradalom az ügyfélhívásban és -kiszolgálásban
November 8. (péntek)
• 10.25 - 10.45
Rendhagyó toborzási eszközök - a munkaerőhiány megoldása „out of the box"
November 7. (csütörtök)
• 14.50 – 15.10
Case management from 130 countries on one platform
November 6. (szerda)
• 17.10 – 17.30
„Csatornacunami” – avagy hogyan kerüljük el a káoszt, és növeljük az ügyfélélményt
November 8. (péntek)
• 12.25 - 12.45
Fókuszban az operátorok. Egy közösség ereje az ügyfélszolgálati kihívások tengerében.
November 6. (szerda)
• 16.15 - 16.35
Hogyan varrjuk a folyamatosan változó gombhoz a kabátot? Ügyfélközpontú szervezetfejlesztési kihívások egy IT-s cég életében
November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
Döntéshozatali játékterem
November 7. (csütörtök)
• 10.25 – 10.40
Z gen mint innovátor
November 8. (péntek)
• 12.05 – 12.25
Sportolok, tehát vagyok! A sport relevanciája korunk munkaerő piacán
November 6. (szerda)
• 17.50 - 18.10
Ügyfélszolgálat és sales - kéz a kézben
November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!
November 7. (csütörtök)
• 10.40 – 10.55
Z generációs ügyfeleket szeretnénk? Akkor spóroljunk időt nekik!
November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral
November 8. (péntek)
• 9.30 – 9.55
Reggeli gondolatébresztő - Napindító, vitaindító, spontán "előadás" némi humorral
November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?
November 6. (szerda)
• 16.35 - 17.10
Legjobb munkahelyek – Mi van a díjak mögött?
November 6. (szerda)
• 15.30 – 15.45
Jégkorszak a vezetőfejlesztésben, avagy szenior vezetők- valós- fejlesztési lehetőségei
November 7. (csütörtök)
• 15.40 – 17.30
HR-Színház
A konferencia házigazdái: Osztrozics Dóra és Rózsás Ábel
Avagy mit jelent, hogy legjobb munkahely? Milyen munkahelyet választanak a fiatalok?
Bencze Róbert, a PWC Magyarország People&Organisation csoport igazgatójaKerekasztal beszélgetés. Moderátor: Berze Márton, a Kreatív Kontroll operatív vezetője.
Őri-Mazurek Marianna, Alcoa Shared Services Hungary Kft., HR Business Partner & Communications - Kovács Ágnes, Managing Partner, az AZ Source Efficiency International képviselője - Juhász Csongor, a Prohuman ügyvezetőjeA Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozatának közreműködésével
Best Practice Ideas from Around the World
KEYNOTE SPEAKER • Raj Wadhwani, a ContactCenterWorld.com elnökeKutatási körkép a magyarok ügyintézési szokásairól
Horváth Gergely, a Comnica Kft. üzletfejlesztési igazgatója• HR Színház – Dr. Szemelyácz János és a Tandem Színház • CX Koktélbár – Házigazda: Comnica • Döntéshozatali játékterem – Házigazda: Bobák Szilvia
Napindító, vitaindító, spontán “előadás” némi humorral
Bognár Péter, ügyfélszolgálati szakértő és Kovács Josee, vezető tanácsadó, coach, Unicus Konzultációs és Tanácsadó IrodaHow can Artificial Intelligence help you manage the complexity of the customer journey in the new omnichannel world? The eye opening presentation will focus on real life use cases from industry leaders and technology you can buy today not in 20 years.
KEYNOTE SPEAKER • Luc Francis Jacobs, a Nixxis CEO-jaA mai világban mindenki mindent azonnal akar elérni. Aki panaszkodik, az választ vár, aki válaszol, az reakciókat, a menedzsment pedig riportokat a beosztottaktól és így tovább. Ez a helyzet a HR területén is, sajnos sokszor hosszú folyamatot vesz igénybe egy-egy alkalmazott beléptetése. Fontos, hogy mire egy új kolléga megérkezik, avagy pozícióváltás történik vállalaton belül, minden készen legyen számára és kezdhesse is a munkát.
Tóth Béla, a Global Union Kft. solution managereÜgyfélkapcsolati munkák a sport szemüvegén keresztül. Kapcsolatok, hatások, előnyök.
Nyerges Ágnes, az Antenna Hungária Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójaA Hunguest Hotel Bál Resort**** egész évben kényeztető pihenést nyújt kitűnő szolgáltatásai és páratlan fekvése okán. A szálloda Balatonalmádi szívében, egy ősparkban található, mindössze 200 méterre a Balatontól, ahová egy hídon keresztül vezet az út. "Kényelem és kényeztetés mindenek felett" a mottójuk. A hotel légkondicionált szobái és lakosztályai teljes mértékben képviselik ezeket az értékeket, melyekhez fantasztikus kilátás és csodás környezet párosul. Minden szoba tv-vel, szobaszéffel, minibárral felszerelt és WIFI kapcsolattal rendelkezik.
Hunguest Hotel Bál Resort**** Balatonalmádi, Bajcsy-Zsilinszky u. 14.
további információSzívesen lenne a konferencia támogatója?
Mutatkozzon be cégével az esemény vendégei, az ügyfélszakma képviselői előtt!
Legyen támogatónk, előadónk, kiállítónk, együttműködő partnerünk és váltsa meg konferenciajegyét jelentős kedvezménnyel!
Érdeklődjön kollégánknál a feltételekről:
dr. Sikó-Vlajk Viktória
– siko.viktoria@goodevent.hu,
+36 20 236 2715
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal. Kollégáink várják érdeklődését!